fredag 22 augusti 2008

Sushi och film...

Det ar min plan for denna fredagskvall. Precis kommit hem fran en 8km promenad och fick sjalvklart blasor pa fotterna sa nu har min ambitiosa traningsplan infor helgen gatt i stopet..men, men..far se..kanns inte alltfor illa sa jag kanske pallar med en kortare rutt iallafall...

Var kanonvader idag med ca 24 grader och stralande sol och det riktigt sog att sitta inne pa kontoret..Har jobbat med hemsidan hela dagen och inget gick som jag ville sa nar chefen sa at mig att ga hem redan vid 3 tiden sa var ingen gladare an jag...

Forresten, nagon som har erfarenhet av Jack Russel (hundrasen)..ar nagra valpar pa ingang hos en tant som jag kanner men vet inte sa mycket om just denna rasen forutom att de Jack russels jag traffat alltid verkar oerhort lekfulla..?

Inga kommentarer: