tisdag 5 augusti 2008

Back to normal...

Hoppas jag iallafall. Kom hem till en lagenhet med bade el och vatten..yippie! Kanske jag antligen kan fa tvattat! Kanns som om jag inte varit hemma pa evigheter och stammer val pa satt och vis.

Ikvall blev det sallad till middag (har en vit vecka och forsoker leva nyttigt, ha ha) nyheter pa teve som ju mestadels handlar om Jacob Zumas kommande atal el ej. Helt sjukt att nagon som han faktiskt kan sitta som president for ANC och tyvarr kanns det ratt sa dystert om man kollar pa sydafrikas framtid politiskt att de ska ha nagon som honom som sydafrikas nasta president, men vem vet? Hoppas kan man ju alltid..I vilket fall som helst sa blev beslutet framskjutet till September..och sa sallan som jag kollar pa teve sa lar val de nyheterna bli nasta gang jag slar pa dumburken..

Inga kommentarer: