fredag 29 augusti 2008

Couch surfing- första gästen!

Skrev ju för några dagar sedan om Couch surfing.http://couchsurfing.com Ett system som i princip går ut på att man lånar ut en soffa till resenärer som är på tight budget.. Så jag signade upp härom dagen eftersom jag nu kommer ha ännu mer plats hemma hos mig och har redan fått en förfrågan! En amerikansk tjej i 22 års åldern som forskar om valar. Hon befinner sig på azorerna för tillfället men är på väg ner hit för att så småningom ta sig till Hermanus, valarnas mekka.. Och eftersom det även finns massa valar i detta område så undrade hon om det vore ok att bo hos mig i några dagar...Ska bli intressant och kul eftersom valar är riktigt häftiga djur och denna tjejen säkert kan lära mig både det ena och det andra och jag kan i utbyte guida henne runt..

Inga kommentarer: