tisdag 26 augusti 2008

Hoppas jag hinner packa också...

Lite fullt upp just nu..både på jobbet och privat..Jobbet eftersom vi sitter mitt i planeringen av 2009-2010 och jag har ett flertal privatkunder som jag håller på och gör hyrbilspaket till, samtidigt som jag dessutom försöker få ordning på hemsidan vilket verkar vara ett oändligt projekt http://eternityadventures.co.za/

Privat har jag något planerat varje kväll denna vecka samtidigt som jag ju faktiskt måste hinna packa inför helgens flytt... Borde verkligen inte ha klagat tidigare på mitt obefintliga sociala liv för nu rullar det på..nästan för snabbt.
Igår träffade jag en gammal kompis som jag jobbade ihop med på kryssningsbåten och även om vi bara bor 1 timme från varandra så ses vi alldeles för sällan så det var riktigt kul att ses igen...
Hon har dessutom träffat ny kille, el man kanske jag borde skriva eftersom han är hela 16 år äldre och nu försöker hon para ihop mig med hans bästa kompis..Tack men nej tack!

Inga kommentarer: