torsdag 7 augusti 2008

De visade trailern till Mamma Mia


pa biografen idag innan Hancock borjade som jag gick och sag efter jobbet. Har sett musikalen ett flertal ggr i olika lander och alltid alskat den men inte lika saker pa om jag kommer tycka om filmen el ej. Men visst komer jag ga och se den! Utan tvekan! Vet inte ens nar den kommer slappas har i Sydafrika men det lar val droja antar jag...
Sa Hancock da? jovars..ingen kanonfilm direkt men klart battre an de andra filmerna jag sett pa sistone. Kom pa mig sjalv med att smafnissa mig igenom stora delar av filmen i en hel tom biosal.. och det ar mer an vad jag gjorde nar jag sag t ex Sex and the City filmen som jag tyckte var urusel! Hade hoga forhoppningar om den men orkade knappast sitta kvar filmen ut och da ar det illa..tyckte bara den var lang och trakig..men men..tur att smaken ar som baken..

Inga kommentarer: