onsdag 19 januari 2011

Internet i Sydafrika suger!

Är så sjukt trött på mitt internet just nu. Krånglar precis heeeela tiden!

Har mobilt bredband med Vodacom och på Fredrics dator fungerar det hur bra som helst (han har en Mac) medans min dator av någon anledning tror att usb modemet har något virus el nåt och automatiskt stänger av det...heeeela tiden!

Har hållit på så här under en längre tid och vi trodde vi hade fixat det men nu blir det bara sämre och sämre.

Arrrgh! När jag äntligen har tillfälle att jobba helt ostört i 16-18 timmar så har jag spenderat nästan 3 av dem med att starta om datorn och vänta på att få igång internet...om och om igen.

En av sakerna jag verkligen saknar från Sverige. Fungerande internet så att man kan kolla serier på datorn, skypa ordentligt m.m

Den här suger!

2 kommentarer:

Lyxhustru sa...

Plus att det är snuskigt dyrt oxå!!
Hoppas ni får ordning på det.
Kram!

Gabriella Kruger sa...

Och varför stängde du inte ner datorn, ringde till Taxi Kruger och kom hit och jobbade då???