onsdag 26 januari 2011

Min väder widget

Hmmm..vet inte riktigt vad jag ska tycka om väder widgeten som ni ser på höger sida. Just nu säger den att det är 29 grader varmt och halvmolnigt? Jag kan inte se ett moln så långt ögat når?

Har provat flera widgets tidigare men ingen som fungerar riktigt bra.
Var samma sak med en besökar-räknare som jag använde för ett par år sedan. Funkade jättebra och jag hade över 30 000 besökare..och en dag var den tillbaka på noll :(

Någon som hittat en väder widget som fungerar?

Känner dessutom att det är dags att uppdatera bilder m.m här på bloggen så det blir nog ett av mina kvällsprojekt framöver...

1 kommentar:

Gabriella Kruger sa...

Jag hittade en bra widget för Fish Hoek men helt plötsligt var det Capri istället. Och det stämmer ju inte med vårt väder på den här sidan. Jag letar också! Hojta om du hittar ngn. Man vill ju ha VÅRT väder, inte CT.
Easy counter har funkat för mig när det gäller räknare. Men jag har ju inte kommit upp i dina volymer!
Kram från grannen