onsdag 12 januari 2011

Mot Krugerparken!

Imorgon åker vi till Kruger parken..eller strax utanför för att vara exakt. Ska bo på Seringa Lodge och sedan göra ett par guidade turer i Kruger, samt köra lite på egen hand också. Ska bli kul att få vara lite turist för en gångs skull :)

Och som alltid när jag själv reser, så sitter jag i sista stund och planerar..Är världens största "procrastinator". Borde få medalj i att skjuta upp saker och ting.
I jobbet har jag alltid varit extremt professionell och kolla på det mesta, men privat är det en hel annan femma... Konstigt att det är så..

Vi kommer flyga till Johannesburg tidigt imorgon bitti för att där plocka upp en hyrbil och köra ca 3.5-4 timme till White River där Seringa ligger. Förutom safari har jag även tänkt visa resten av gänget Blyde River Canyon och kanske göra ett besök på Moholoholo, ett rehabiliterings center där djur från hela Sydafrika får en extra chans i livet.

Vi har sammanlagt 3 nätter och fyra dagar i området och det brukar vara ganska lagom.. Skönt med lite semester!
Fast arbetsnarkoman som jag är, kommer jag ändå jobba några timmar per dag...

Massa bilder utlovas!

Inga kommentarer: