lördag 25 september 2010

Packa upp resväskan

Ni anar inte hur trött jag är på att leva ur min resväska!
jag lämande Sverige den 9 Aug och har sedan dess rest genom hela Sydafrika samt delar av Zambia och Kenya.. Allt stinker och så länge jag inte kan tvätta alltihopa (som ju är mitt liv för de nästkommande 6 månaderna) så kommer inte lukten gå ur.

Har aldrig varit i behov av en tvättmaskin som nu...

Visst,, jag tvättar hos mina vänner men det blir ju att jag använder samma kläder hela tiden för att slippa rota runt i min överfulla väska.

Jag vill ha en garderob helt enkelt.

Sover förresten på min gamla bäddsoffa som jag gav bort förra året..älskar den soffan och mina vänner har erbjudit att ge tillbaks den ..men...nej..
Detta kommer bli första boendet som jag och Fredric flyttar in i tillsammans så därför ser vi faktiskt fram mot att få köpa en del gemensamma grejor..

Jag är självklart tacksam för att mina vänner ställer upp men nu är jag redo att flytta in till vårt egna!

Inga kommentarer: