lördag 25 september 2010

jobbarperiod..

Hade tänkt ta ledigt under helgen men har kommit in i en jobbarperiod och då är det liksom ingen mening att sluta... Har spenderat de senaste veckorna med att jobba ikapp med alla mail och förfrågningar som kom in under tiden jag var ute och guidade i Kenya och därför har hemsidan och produktutveckling hamnat lite efter.. Så det får bli mitt helgnöje helt enkelt.


Älskar verkligen att vara egenföretagare och även om det naturligtvis är tufft och många, långa timmar utan fast lön, så har jag aldrig trivts så bra med mitt jobb som nu.
Vill jag jobba från 6 på morgonen till midnatt för att sedan vara ledig nästa dag så kan jag det.

Jag kan varva hotellinspektioner och aktiviteter med admin jobb och ingen dag är den andra lik. Är oerhört lyckligt lottad och känner enorm tacksamhet för er som läser bloggen..för det är ju ni som gjort att jag startade Sydafrikaexperten och fortfarande härifrån som de flesta kunder kommer...

Smyglanserade vårt rum till uthyrning på hemsidan idag och kan ni tänka er, vi har redan 5 bokningar för folk som vill komma och bo hos oss i Simon's Town..
Och vi har ju inte ens flyttat in än! Så kul!

Men om bokningarna rullar in i den här takten får nog ni där hemma som tänkt komma och hälsa på, boka illa kvickt :)

Inga kommentarer: