fredag 17 juli 2009

Ett snopet slut

Igår fick jag sparken. Så bara.

Företaget har tydligen inte råd att förnya mitt kontrakt så på måndag ska jag lämna in nycklar, mobiltelefon och annat. sen vet jag inte vad fan jag ska hitta på. Just nu lutar det mot Sverige men det är kanske lite för tidigt att göra några som helst beslut förrän efter helgen.

Jag hade hittat hem här nere. Jag vill stanna i Sydafrika, men utan arbetsvisum så är det kört. Så nu är den stora frågan: Vad göra?

Shit vad livet känns orättvist ibland!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Herregud! Det var inte roligt! Nu hoppas jag på ett under för din skull.
Kram
Anita

Anonym sa...

Jag mår dåligt med dig. tänker på dig hela tiden! kraamar i mängder
Linda

Sofie sa...

Jag förstar precis hur du kænner. Jobbar ocksa utomlands och fick besked i förra veckan om att jag maste ga denna manaden pga finanskrisen. Men jag kæmpar vidare da jag har "slagit rot" hær och vant mig vid livet hær.
Hoppas du har chans att hitta ett nytt arbete inom kort. Kæmpa pa!
Trevlig blogg du har

MVH / Sofie

Anonym sa...

Hur känns de nu efter någon dag? har du hunnit smällta chocken? Jag tror att allt har en mening...man ska alltid se de med den positiva sida då går de lättare. kram sytra di! Vet att du känner de jobbigt nu!

Samuel West sa...

Faan vad tråkigt!
Du verkar ju trivas riktigt bra i Kapstaden.
Du får lova att hålla oss som läser din blogg uppdaterade.