torsdag 2 juli 2009

webdesigner? Knappast!

Puh! Sitter och jobbar med hemsidan för jobbet och måste erkänna att detta med webdesign och SEO etc inte riktigt är min grej. Jag har aldrig gjort en enda kurs i ämnet och helt självlärd vilket betyder att allt tar gryyyymt lång tid.

Men får skylla mig själv då jag tog på mig ansvaret när jag började jobba här eftersom jag är lite av ett kontroll freak och vill kunna ändra sidan när jag själv känner för det och för att jag personligen ville lära mig något nytt. Så, nu sitter jag här och sliter mitt hår när det inte blir som jag vill på en gång.


Men sakta men säkert börjar alltså hemsidan bli hyfsat uppdaterad. Idag blev jag klar med våra nya "smörgåsbord" produkter som ni hittar här


Vår Stora rundresa finns representerad där och även ett par intressanta paket upp i St Lucia och Zululand. Är själv supersugen på en trip upp till St Lucia under Nov-Mar då de stora Havssköldpaddorna kravlar sig upp på stranden för att lägga ägg. Vore riktigt häftigt att få se på riktigt.
Dessutom finns det massor med flodhästar och krokodiler däruppe, något safari lodgerna här nere inte har.

Inga kommentarer: