lördag 16 oktober 2010

Har han bara varit här 2.5 vecka??

Ikväll när jag och F delade på en flaska vin och pizza så slog det oss att han bara varit här i 2.5 vecka!!!!

Känns som en månad..minst!

Vi har hunnit med så otroligt mycket under de här veckorna och inte konstigt att F känner sig lite sliten (F är 50% sjukskriven efter en olycka för ca 10 år sedan), så alla nya intryck och hårt jobb som varit för att få ordning i huset, börjar nu sätta sina spår...
Att leka Maria Montazami kan låta enkelt men med svår tinnitus m ständigt pip i öronen och en krävande Minna som vill att allt ska fixas NU, så tror jag min älskling förtjänar att få leva lyxhustruliv på riktigt ett tag.
Fredric, du är världens bästa! Och jag kan inte tänka mig ett liv i Sydafrika utan dig.

Så enkelt är det.

Inga kommentarer: