fredag 15 oktober 2010

Gästrummet

Här kommer en bild på gästrummet hos oss. Våra första gäster anländer som sagt nu på söndag och efter det är det ganska fullt upp med många kunder som valt att bo hos oss.

Kul!

Vi är som jag poängterat tidigare, inget B&B el Guesthouse, utan det är mer en "home stay" upplevelse och våra gäster kan förhoppningsvis få en hel del tips för resten av resan m.m. Det ska kännas att man bor hemma hos någon och att man kan komma och gå som man vill..laga egen mat om man känner för det osv..
Avspänt och enkelt...


Idag fick jag ett samtal från ett av företagen jag guidat åt tidigare, som undrade om jag kunde hoppa in som reseledare för en grupp som anländer imorgon! Hallå el? De har en stor grupp svenskar som redan sitter på planet och de har inte ens fixat guide än. Dåligt!

De ville att jag skulle vara borta två veckor men eftersom det krånglat med betalningar, information etc med dom tidigare, så svarade jag blankt nej. Inte intresserad! Plus att jag har häcken full som det är så det kändes skönt att kunna tacka nej pågrund av att man själv redan har mycket att göra :)

1 kommentar:

Kat sa...

Dom var så desperata att dom tom ringde mig!!! Kat xx