lördag 2 oktober 2010

Ännu mera shopping

Folk måste tro att jag är någon slags shopaholic snart..
Idag fortsatte vi vår shoppingrunda med ett besök på Hi-Fi Corporation där vi införskaffade skrivare/scanner och lite annat till kontoret.

Och eftersom Builders Warehouse ligger rakt över gatan kände vi oss manade att även gå in där...Och jo..det blev en del grejor även där... Surpise, surprise!
Hittade ett litet bord med tillhörande stolar till ena balkongen, lite krokar för att hänga upp tavlor med och sen en liten "safety box" till gästrummet så att våra gäster kan låsa in sina pass, pengar etc..
Men fortfarande inga matsals stolar...enda som fattas nu.. Och både jag och F börjar lessna på alla affärer..Ingen av oss gillar egentligen shopping..överhuvudtaget!

Resten av dagen har jag jobbat. Och kommer förmodligen jobba hela dagen imorgon också. Är ju ändå därför jag är här!

Har förresten planerat in en liten road trip i nästa vecka. Jag blir ju ett år äldre och tänkte det kunde vara kul för F att se valar (har inte sett några här senaste veckan) så vi kommer åka till Hermanus en sväng på torsdag. Ska bli kul!

Inga kommentarer: