måndag 15 september 2008

Taken- Med Liam Neeson


Har alltid tyckt om Liam Neeson tidigare så igår när det regnade så förfärligt bestämde jag och en kompis oss för att se Liams senaste film: Taken


Handlar om en fd spion agent vars dotter blir kidnappad under en resa i Paris och hans jakt på att få tag i bovarna...


Filmen är verkligen inte bra..superdålig story och det som förvånade mig mest var nog ändå att se Liam Neeson som "action hero" där han brutalt mördar brottslingar på löpande band.. Jag förknippar Liam i filmer som Schindler's list, Love actually etc så detta kom som en chock.. Hade jag läst på om filmen innan hade jag nog inte blivit så besviken och visst har jag sett värre filmer än denna så det blir i slutändan varken bu el bä... bara rent tidsfördriv helt enkelt..


1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.