torsdag 29 augusti 2013

Nedräkningen har börjat

Nu är det bara några ynka dagar kvar på den här turen och jag måste erkänna att jag börjar känna mig rätt sliten. 30 dagar med samma grupp är en låååång tid. Speciellt när det är några personer som tar extra mycket energi.

På tisdag flyger jag hem till Kapstaden och sedan väntar några dagars avkoppling och semester. Ska bli underbart att bara vara. Kommer ha semesterstängt fram till 10 sep och planen är bl a att åka till Hermanus och se på valar.

Har tydligen varit riktigt vinterväder med regn och rusk i Kapstaden senaste veckan så jag får passa på och njuta av det fina vädret här i Kenya. Imorgon åker vi till Maasai Mara och förhoppningsvis får vi syn på gepard som är det enda djuret vi inte sett på den här resan.



1 kommentar:

Gabriella Kruger sa...

Härligt att du snart är tillbaka! Just nu är det SKIT kallt här! Snö på Tafelberget!
I kväll kommer Fredric på middag. Tänkte han skulle få träffa Idefix! Vi får ta en middag riktigt snart igen då du är med också. Det var så länge sedan!