torsdag 8 augusti 2013

Ett år som förlovade

För exakt ett år sedan så fick jag mitt livs största överraskning. Min underbara kille Fredric satte sig på knä och friade!
Jag hade precis kommit hem från en längre tur och var tyvärr inte speciellt lätt att få ut hemifrån...Lite smått grinig och sur, fick han tvinga ut mig. Vilken tur att jag tillslut följde med!


Nyförlovade 8 Aug 2012
HÄR är blogginlägget från den kvällen och det roliga är att samma kväll fick vi reda på att våra goda vänner M&A skulle bli föräldrar! Det kunde jag dock inte berätta om på bloggen såklart!


Auntie Minna och Nathan ett antal månader senare





En helt fantastisk kväll på alla sätt och vis!

Det vi inte visste just då var att Fredrics farfar hade friat till sin käresta på samma dag 65 år tidigare... Underbart!

Nu har det gått ett år och jag är om möjligt, kärare än någonsin!

Tack Fredric för att du alltid finns där för mig!

 Här nere gifter sig de flesta inom ett år men eftersom vi vill kunna ge vår familj och vänner gott om tid att hinna spara ihop pengar och be om ledighet etc för att vara med på bröllopet, har vi nu bestämt datum den 15 jan 2015. 

På dagen 5 år efter att vi träffades för första gången...



Känns lite som en evighet men ändå inte...! När jag kommer tillbaka från sista Kenya-turen i mitten av okt är det dags att börja planera på riktigt.

Så kul!!!


1 kommentar:

Unknown sa...

Åh vad härligt! Det gläder mig att ni har satt ett datum! Underbart!