måndag 16 maj 2011

VM guld!!!

Har väl inte undgått någon att Finland tog VM guld i hockey ikväll. Jag älskar ishockey och detta är en av sakerna jag saknar när jag är nere i Sydafrika. I år kom vi hem alldeles lagom till slutspelet i elitserien och Färjestad lyckades ta hem guldet, och nu ikväll vann Finland VM guld. Kul!

Är lite roligt i vår familj för det har alltid varit så att lillebror och mamsen brukar hålla på Sverige, och papsen och jag på Finland. Varit så sedan vi var små (båda mina föräldrar är finska).

Men så ikväll ändrade sig min bror där någonstans mellan tredje el fjärde finska målet...Ogilla ;)

Eller som han sa.."spelar ju ingen roll hur matchen slutar egentligen..vi blir ju vinnare i vilket fall som helst.."

Imorgon blir det stenhårt jobb hela dagen..har många förfrågningar och bokningar som jag jobbar med just nu och det gäller ju att boka innan midsommar för att få lite rabatt av oss :)

Och ja just det...vinnaren i utlottningen av vinboken utses ju också. Nu har vi 158 personer som "gillar" oss på Facebook. Kul!!!

Inga kommentarer: