måndag 30 maj 2011

The World is an oyster

I förra veckan skrev jag om rean som Lufthansa har för tillfället och gissa om vi blev glada när F´s föräldrar nappade på priset och bokade sin första resa till Sydafrika :)

WHOOOHOOO! YAAAY!

De hade sedan länge bestämt att de skulle komma ner och hälsa på oss i november men nu när biljetterna verkligen är köpta så känns det mer på riktigt.
Nu är inte längre SA ett hem bara för mig. Det är även Fredrics hem och det kommer bli så kul för honom att få visa sina föräldrar runt.

(Sen att alla våra möbler är i magasinering och vi inte ens vet vart vi kommer bo i november spelar liksom ingen roll)

Tidigare i eftermiddag tog jag och F en promenad i ett vackert naturområde och då kom (som alltid när vi går runt i gröna, lummiga områden i Sverige där allt är vackert)  frågan upp om hur vi vill att vår framtid ska se ut.

Jag har sedan flera år tillbaka kallat Kapstaden för mitt hem men det är så härligt att höra Fredric säga detsamma.

Vi har flera riktigt spännande förslag och erbjudanden inför nästa säsong men vi är överens om en sak:
 Spelar egentligen ingen roll vart vi hamnar, så länge det är Sydafrika!

 Känns skönt.

Inga kommentarer: