fredag 6 maj 2011

Drömmer mig tillbaka

Sitter och sorterar gamla kort från förra året och drömmer mig tillbaka till Victoria fallen och Kenya. Var ute med en grupp australiensare i en hel månad och nu börjar det skrika lite i "guide tarmen" igen...Att resa genom Kenya i September, mitt under Migrationen var helt magiskt!

Men i år har jag tackat nej till alla guideuppdrag och ska enbart fokusera på Sydafrikaexperten. Men visst blir man sugen?
 Frukost ute i Bushen

 Leopard

 Vic Falls

Pyttegruppen som var med på Kenya delen

 
Vic Falls är förresten ganska lätt att ta sig till från Johannesburg och man behöver egentligen bara 2 nätter där så varför inte lägga till det på er Sydafrikaresa...
Anyway..nu ska jag gå igenom resten av fotona och förhoppningsvis hittar jag lite nya bilder som jag kan lägga upp här på bloggen. Är ju aldrig fel att drömma sig bort, eller hur?

Inga kommentarer: