onsdag 25 maj 2011

Change is good

Ni som följt min blogg ett tag ser att den ser lite annorlunda ut. Har tänkt fixa till den under en lång tid men helt enkelt inte fått tummen ur.

Tanken är att jag ska "städa upp" lite och även samla de populäraste sidorna på ett ställe så det är lätt att hitta. Även om jag har många trogna läsare som följt den här bloggen sedan starten för snart 4 år sedan, så är det ändå hundratals besökare varje vecka som hittar hit för att de försöker hitta information om Sydafrika.

Kan tänka mig att det är ganska rörigt att försöka hitta guldklimparna bland de ca 700 inlägg som det blivit under åren.

Så jag ber om ursäkt redan nu på förhand om det ser lite tokigt ut under tiden som jag testar mig fram.

6 kommentarer:

Lyxhustru sa...

Blev jättefint!! :)

Minna sa...

Tack Lindah. Har inte speciellt bra tålamod för sånt här...Sakta men säkert så...

Elisabeth sa...

Det ser fint ut, så vi kommer säkert hitta det vi söker. Ha dé!

Madelen sa...

Det blev ju super Minna! Jag har ocksa suttit och trixat pa min sida. har du sett den www.citybowlmarket.co.za Du forstar inte hur busy den ar nu? Pa 6 veckor har vi vaxt helt otroligt mycket.
Puss

Madde

Minna sa...

Tack för era fina kommentarer :)

Madde: Är så himla glad för din skull att marknaden blivit en sån hit! Har haft kompisar som varit dit som sagt att det var jättebra. Go girl!
Längtar verkligen tillbaks till er och ser fram mot att få besöka den så snart som möjligt!!!

Essy sa...

very nice...
Buy Essays