söndag 23 augusti 2009

Flyttat ut ur huset

Blev kaos som alltid. Mina kompisar skulle komma kl 10 för att hjälpa mig flytta och då stod jag omgiven av MASSA saker och kartonger till höger och vänster i en riktig oreda. Eller som jag gärna ville kalla det: Ordnat kaos.

Gick i vilket fall som helst jättesnabbt när vi väl kom igång och runt halv två tiden i eftermiddag låste jag dörren för sistan gången..Känns riktigt tråkigt men antar att jag vant mig under årens lopp.
Har räknat ut att detta var min 17:e flytt under de senaste 8 åren, i ca 7-8 olika länder...Dags att skaffa en ordentlig bas känns det som...

Bor nu hos mina kompisar U+U som dessutom köpte min bäddsoffa så känner mig lite hemma trots allt. Imorgon ska jag lämna in nycklar, fixa tillbaks min handpenning, stänga bank konton och annat nödvändigt ont och sen har jag tänkt att bara ta det lugnt de sista dagarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, det låter så sorgligt. Men det kommer säkert att bli bra i slutändan i alla fall. Kram på dig!/Anita

Lars sa...

Jag önskar dig en trevlig resa och att du snart får förmånen att resa tillbaks till detta underbara land!

mvh/ Lars