söndag 16 augusti 2009

Gifta sig i Sydafrika

Vaknade igår till ett mulet och trist väder och oroade mig för hur det skulle bli senare på eftermiddagen när L & N skulle ha sitt bröllop nere vid stranden. Men precis ca 30 min innan vigseln så sprack molnen upp och vid själva ceremonin var det strålande sol och klarblå himmel!

Kommer ladda upp lite bilder imorgon men det var helt fantastiskt vackert och L & N visade sig vara ett supertrevligt par.

Jag fick dessutom bra kontakt med deras "wedding planner" och har bestämt mig för att fokusera en hel del på bröllopsresor med mitt nya företag. Både för smekmånad och för de som vill gifta sig i Sydafrika. För en väldigt överkomlig summa pengar fixar vi allt och brudparet slipper tänka på det praktiska överhuvudtaget...Mer om detta när jag fått ordning på min sajt när jag kommer hem...
Förresten, jag har fått en del frågor redan från folk som undrar om jag kommer anordna resor till Sydafrika och om jag har lust att sätta ihop ett program till dem och det är precis det jag kommer syssla med så hör gärna av er om ni vill ha hjälp med er Sydafrika resa :)

Kommer förhoppningsvis vara igång i slutet av september men kan redan nu börja sätta ihop reserutter etc om folk planerar att åka redan i höst...

Så tillbaks till bröllopet...

Efter ceremonin och foton nere vid stranden så åkte vi till en restaurang inne i stan och sedan fortsatt utgång till långt in på natten. Hade riktigt kul och hoppas brudparet kände likadant :)

Idag är det strålande väder och jag planerar en långpromenad på eftermiddagen och ikväll ska jag på middag med M.
Ha lite tjejkväll.

Inga kommentarer: