tisdag 18 augusti 2009

Flytt kaos!

Då har jag äntligen fått tummen ur och börjat packa...Satte ut annons på mina möbler i söndags och redan fått sålt allt som jag ville få sålt så det underlättar verkligen. Kommer behålla min säng, lite köksgrejor och kläder som jag kan förvara hos goda vänner..planen är ju att kunna komma tillbaka så snart som möjligt så vill inte göra mig av med allt.

Ska dessutom skicka en extra resväska med kläder och personliga saker till Sverige eftersom 20 kg på planet inte räcker speciellt långt.

Så just nu består mitt liv av klädsortering, packning och organisering...Iochförsig så har det regnat i snart ett dygn så på sätt och vis är det skönt att fixa allt sånt nu...

krånglar att ladda upp foton så får visa er foton från bröllopet lite senare...

Inga kommentarer: