fredag 13 januari 2012

Varför bloggar man?

I förra veckan fick jag ett sms från ett par som heter Agneta och Kjell som undrade om jag kunde boka in de en natt på Beluga House och även en natt på The Beautiful South , där vi ju jobbar några dagar i veckan.
Så i onsdags checkade de in hos oss och det visade sig att de följt min blogg dagligen under flera års tid och nu var nere i Sydafrika för sjunde gången :)

Ibland funderar man ju på varför man egentligen bloggar, om det är någon som ens skulle bry sig om man slutade, men efter mötet med A & K så fick jag en nytändning.

 Jag har ett stort antal trogna läsare som följt bloggen under en lång tid och som skriver ner olika tips etc, så visst sjutton ska jag fortsätta blogga!



Lite ost och vin vid poolen

Vi hade en väldigt trevlig kväll ihop och det är garanterat inte deras sista resa till Sydafrika, så vi ses säkert igen.

Stort Tack för det fina berömmet A & K och trevliga sällskapet.  Kul att få träffa några av alla de anonyma läsare som finns där ute :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Även jag måste få tacka ödmjukast för att tips om Sydafrika! Jag tillsammans m min familj o flickvän gjorde en 2 veckors resa i november till Kapstadan, Stellenbosch o Hermanus. Helt klart dem två bästa semesterveckorna någonsin. Mkt av resetips, boende m.m. har vi fångat från din blogg. Evigt tacksam! Vi kommer garanterat att återkomma till Sydafrika inom snar framtid. God fortsättning på det nya året! / Per M

Agneta o Kjell sa...

Hej "Anonym (Per M)" och alla andra som läser Minnas Blogg.
För att vi skall ha tillgång till, och njuta av, Minnas Blogg är det ju viktigt att vi alla utnyttjar den service som Minna mycket tydligt erbjuder och som inte kostar oss något extra.
Hennes samlade Sydafrika erfarenhet är ju ovärderlig!
Vi kanske ses i Sydafrika om ett år!?
A o K
PS. Tack igen Minna & Fredrik för all hjälp.
Trevligt att träffas!