tisdag 3 januari 2012

Nya friska tag!

Är otroligt laddad inför 2012 och känner på mig att detta kommer bli ett bra år på många sätt :)

Verkar finnas ett enormt sug för resor till Sydafrika just nu och det är himla kul att så många vill ha hjälp med planeringen via oss :)



http://www.sydafrikaexperten.se/

Feb-mars verkar återigen bli de populäraste månaderna och jag har märkt av en trend där mycket mer fokus ligger på Kapområdet än tidigare. Många som väljer att spendera mindre tid i bil och hellre håller sig på en och samma plats lite längre och det vill jag uppmuntra fler till att göra.


Kapstaden med omgivning har hur mycket som helst att erbjuda och gillar man god mat och vin, vackra omgivningar och naturupplevelser, kan man gott och väl spendera 9-10 dagar i Kapområdet, uppdelat på säg 3 olika boenden och sedan lägga till en safari på slutet t ex. Jag har satt ihop ett nytt program som jag kallar för Minnas favoriter som har just detta upplägg.

 Kapstaden, vindistrikten och safari. En kanonresa om jag får säga det själv så håll utkik här på bloggen!

Och glöm inte att vi erbjuder 5% rabatt på alla safaribokningar gjorda nu i jan :)

Inga kommentarer: