torsdag 18 november 2010

OLW dipp och Ostbågar

Har blivit extremt mycket jobb för mig de senaste veckorna så ikväll bestämde jag och F oss för "entourage maraton" på datorn. Det är liksom höjden av lycka för mig just nu. Att kunna krypa upp i sängen med laptopen riggad, OLW Fresh Island dipp, morötter och gurka och lite svenska ostbågar på det... Så det blev denna veckas "date" för mig och F.

Jag har lovat min kära sambo åtminstone en kväll i veckan då Sydafrikaexperten inte finns i vårt liv...

F ligger och sover så sött redan..och jag är tillbaka för mitt andra skift för dagen..Ser ut att bli ytterligare en 18 timmars arbetsdag. Men vem sa att vara egenföretagare är enkelt?

Imorgon har jag möte inne i stan med en av Safari operatörerna baserade i Durban och sedan har jag en annan ganska stor grej på g. Har skrivit under kontrakt och allt men vill nog suga lite på karamellen först :)

Inga kommentarer: