måndag 8 november 2010

Blir igenkänd på gatan

Nu har det hänt flera ggr att svenskar kommit fram till mig och frågar om jag är Minna med Sydafrikabloggen..Ha ha..börjar känna mig som en kändis ;) Och det konstiga är att precis samma sak hände sist när jag var i St Lucia med en grupp. Då kom det också fram flera stycken och ville tacka för en bra blogg etc.. Kul!

St Lucia fullkomligen kryllar av svenskar just nu..

Var en dam igår som nästan verkade lite generad när hon talade om att hon använt många av mina tips på bloggen och sedan bokat allt själv men det är ju precis den är till för..Bara kul om man kan hjälpa till!
När jag förklarade att det inte kostar ett öre extra att boka genom mig så erkände hon att de varit lite oroliga för bokningsavgifter etc och sa att nu när hon faktiskt pratat med mig och sett att jag finns på riktigt, så önskar hon att de hade använt sig av mina tjänster...

Det är ju så..Självklart kommer många använda sig av mina tips och sedan sätta ihop en egen resa och det är helt ok. Förhoppningsvis älskar de Sydafrika, åker hem och tipsar andra om min sida, så kanske jag får nya kunder den vägen...

Inga kommentarer: