tisdag 2 november 2010

Lyx-safari blev precis lite billigare

Fick ett mail igår från Shamwari Private game reserve.
'


Shamwari anses av många vara en av de bästa Safari Game Reserves i hela Sydafrika och kändisar som John Travolta och Brad Pitt älskar stället!


Shamwari ligger halvägs mellan Port Elizabeth och Grahamstown och perfekt för den som ska köra längs Garden Route. Själva reservatet har 7 olika lodges att välja mellan och de alla håller extremt hög standard och priserna börjar från R6600 per person och natt.

Men så igår damp alltså deras nya prislista ner i min inbox och jag blev glatt överraskad när jag såg att de till skillnad från många andra, faktiskt valt att sänka sina priser nästa år :)


Nu kan man frossa i lyx från "bara" R4995 per person och natt.


Dessa priser har inte ändrats på deras hemsida än men antar att de kommer göra det snart, annars kan man självklart kontakta mig så hjälper jag till med bokningen-till ingen extra kostnad förstås.

Inga kommentarer: