måndag 18 november 2013

På benen igen

Igår var första dagen på en hel vecka som jag kände mig hyfsat pigg så jag bestämde mig för att följa med Fredric som skulle möta upp några kunder vid en lägenhet som de hyrt, och efteråt käkade vi lunch nere vid Waterfront.

Det blev ett besök på Sevruga eftersom de ofta har halva priset på alla cocktails, sushi och dimsums.




Efter den lilla utflykten kände jag mig helt slut så kvällen spenderades hemma med ett par avsnitt av våra favorit tv-serier och halvvägs igenom kvällen insåg jag att illamåendet som jag vanligtvis får tampas med efter lunch, fortfarande inte infunnit sig???

Tjohooo!

Nu ska jag inte ropa hej än men gud vilken härlig känsla det var att få känna mig "som vanligt" en hel dag.

Den kommande veckan är det fullt ös igen. Har massor med kunder som anländer el åker hem och nu försöker vi dessutom bli klara vi med alla välkomstpaket för jul och nyårs bokningarna.



Inga kommentarer: