torsdag 14 november 2013

Dags att planera bröllop

Efter att ha guidat en hel del förra veckan och även i början av den här veckan, försöker jag nu vila lite extra.

Illamåendet har fortfarande inte riktigt gett med sig och nu har jag dessutom dragit på mig en förkylning så jag förflyttar mig mest mellan kontoret och sängen. Trist! Men det är bara att lyssna på min kropp och gilla läget.

Sedan har jag och Fredric "helt plötsligt" insett att det bara är drygt ett år kvar tills vi ska gifta oss (ja, det är verkligen den längsta förlovningen i världshistorien) så nu googlas det venues, fotografer m.m.

Känns fantastiskt kul att äntligen få sätta igång med planeringen av vårat bröllop och det är säkert inte helt förvånande för någon av er att vi planerar att hålla till på en vinfarm... Den stora frågan är bara vart?

Bild lånad från www.ricketybridge.com 

1 kommentar:

Marie sa...

Jag gifte mig på Grande Roche i Paarl för 5 år sedan på dagen & det var en fantastisk upplevelse!