onsdag 16 mars 2011

Nu packar vi

Blev som väntat inte så jätteorganiserat det här med packningen. Tror F packat 2 lådor med böcker och lite glas sen sist...Men, men...Idag är stora packar dagen!
Helt otroligt vad mycket grejor man hinner samla på sig.

Men det kommer säkert gå snabbt nu när vi sätter igång "på riktigt". Jag fasar mest över mitt kontor...

Har så smått börjat vänja mig vid tanken om att åka hem till Sverige och så fort man ställt om sig mentalt så börjar de ständiga diskussionerna om vad man ska äta när man kommer hem....Samma sak varje gång... Fredric blir tokig på mig och måste tro jag är nåt matmonster..

Jag kommer vara väldigt strikt LCHF så kommer självklart inte kunna frossa som man annars brukar göra första veckan hemma men jag har redan börjat göra en shoppinglista i huvet...Taco sallad, svensk ost, räkor, majonnäs, bea sås m.m

Här nere äter vi ute EXTREMT mycket och just nu längtar jag faktiskt efter vanlig vardag med mycket matlagning.

Så ja, vi är nog redo för Sverige och en förhoppningsvis underbar sommar... så länge det finns gott om räkor, ost m.m dvs ;)

Inga kommentarer: