torsdag 10 mars 2011

Grattis mamsen!

Idag fyller min underbara mamma 59 år!

Eftersom hon ÄLSKAR blommor så blev det blommogram med en vårbukett som hon verkade bli väldigt glad för.

Som de flesta barn i vuxen ålder, har man vett att vara tacksam för sina föräldrar och vore det inte för att de alltid ställt upp och stöttat mig i precis ALLA lägen, så hade jag nog inte vågat mig ut i världen på det viset som jag gjort.

De är spontana, lite galna och alldeles underbara människor och jag är så himla glad att ha vuxit upp i den miljön.

Även om vi bor långt ifrån varandra såväl i Sverige som när jag är utomlands så har vi ändå väldigt tät kontakt och min mor har alltid varit pigg på att lära sig Messenger, skype etc..

Fast Facebook tycker hon verkar lite jobbigt...

Så ett stort grattis till världens bästa mamma! Hoppas du fick en kanondag och nästa år...Ja då firar vi STORT!

Inga kommentarer: