tisdag 29 mars 2011

I´m back!

Frisknat till och nu tillbaka på jobbet som vanligt igen. Fortfarande grymt besviken över att jag missade TUR mässan förra veckan men inget att göra åt det. Istället har jag försökt joba ikapp med allt som hamnade i skymundan under flytten från Sydafrika. Har dessutom fått flera sista minuten bokningar i April så det är ju riktigt kul! Just nu sitter jag och sätter ihop nya paket inför nästa säsong. Känner mig sååååå taggad! Om man kollar tillbaka på säsongen som varit så är det bara att konstatera att nästan alla mina kunder kör längs Garden Route så jag kommer lägga lite extra fokus på det, men också på att få fler att upptäcka andra områden som inte är lika kända. Inget fel i Garden Route, men Sydafrika är ett jättestort land med så mycket mer att upptäcka! Och nu börar jag få andra och tredjegångs resenärer som redan kört längs Garden Route och är nyfikna på de mindre turistiga områdena. Kul! Jag planerar även att erbjuda lite rabatt till er som bokar i god tid så håll utkik! Och om ihåg att jag även länkar till en hel del mysiga Guesthouses etc på Facebook som inte alltid kommer upp på bloggen.

Inga kommentarer: