söndag 17 maj 2009

Världens sämsta fotograf

Sitter och går igenom mina foton från de senaste åren och det är verkligen inte mycket att hurra för. Jag är helt enkelt sämst på att komma ihåg och ta kort. Min kamera ligger alltid i handväskan men det är ytterst sällan som den faktiskt ser dagsljus. Skärpning!

Jag älskar foton och blir alltid jublande glad när någon skickar över kort som de tagit vid besök och annat men inser nu att jag faktiskt under de senaste 5 åren säkert inte ens tagit knappa 200 bilder själv. En anledning är självklart att jag jobbat som guide länge och att det då inte blir några kort alls. För hur skulle det se ut om jag, guiden, trängdes bland de andra för att få bästa bilden?


Och som guide blir man dessutom ganska blind då man sett alla vackra vyer om och om igen...

Men nu så...


Under studieresan ska det minsann knäppas kort!


Appropå bilder så fick jag några söta kort på min underbara brorson. kan inte låta bli att lägga upp de här. han verkar dock vara en ganska grisig unge..Tar han efter faster kanske?








Inga kommentarer: