torsdag 7 maj 2009

Idag är en av de dagar...

då jag känner mig riktigt lycklig. Så bara. Vet inte vad det är..inget speciellt som hänt men idag är en bra dag. riktigt bra t om.

Hade sk "Fun Day" på jobbet. Under vintern har vi en vana att ta en dag i veckan då vi struntar i kontoret och gör något kul..eller annorlunda åtminstone.
Idag blev det nya gymmet med flashiga poolen där jag tvingade mig sjäv genomföra ett jobbigt simpass (hade en blöt kväll igår så mådde som jag förtjänade) och sedan körde vi in till stan och köpte gas heaters till kontoret och även hem till mig. Ok, låter kanske inte som en "fun day" men ändå skönt att komma bort från kontoret.

Har även bestämt när jag ska ta semester. I slutet på juli är det dags och detta är faktiskt första gången på jag vet inte hur många år (om någonsin) som jag ska ha 2-3 veckor ledigt och inte åka nånstans. Bara vara hemma.

Nice!

Anledningen till detta är att jag planerar att skaffa en liten valp och vill vara hemma första veckorna. Typ vara mammaledig..ha ha.
Förresten, lutar fortfarande mot en Border collie ( Och yes, vet exakt vad mycket jobb det kommer bli)

Ikväll blir det sushi med M.

Inga kommentarer: