tisdag 14 oktober 2008

Produktiv som attan...

Har haft en kanon dag idag då jag fått massor uträttat både på jobbet och t om innan jobbet imorse.. vaknade redan kl 05.30 utvilad och pigg och la in en tvätt och fixade iordning lägenheten innan jag promenerade till jobbet.

Volvon har tyvärr tagit sig en paus och vill inte starta så det blir till att promenera tills bilmekanikern Ivan, EXPERT på Volvo, kommer och ger den lite kärlek imorgon.

På jobbet har jag förutom att ha satt ihop 4 menyeolika hyrbilspaket till 4 olika kunder, oxå hunnit med bokföringen, gjort tidsschema till en av grupperna osv osv..Tänk om man kunde vara lika produktiv jämt! Jag är verkligen ett levande bevis på någon som jobbar bäst under pressure..Bring it on! älskar säsong och för mig har den verkligen kommit igång nu.. Me like!

Nu ska jag promenera hem och klura på en rutt för min goda vän från Tyskland som kommer hit och hälsar på om några veckor...antar att det är en fin gräns mellan att vara produktiv och tycka om sitt jobb och vara arbetsnarkoman och älska sitt jobb ??? Eller???

Inga kommentarer: