måndag 20 oktober 2008

Det är lite mycket nu...

Med säsongen som sätter igång nästa vecka, vinkurs med tenta om 3 veckor och sedan även Big Walk, den där promenaden för välgörande ändamål den 9 Nov.
Har haft fullt upp hela oktober så har knappt hunnit med några av de promenader jag velat göra förutom de 2 km jag går till och från jobbet nu medans volvon är på sjukan.... är ju "bara" 15 km jag ska göra så hoppas det går på ren vilja...är inte distansen i sig jag oroar mig över utan mer värmen och eventuella skavsår. är verkligen en cry baby när det gäller smärta.

Visade sig att bränslepumpen gått sönder på volvon och eftersom det är oerhört svårt att hitta extradelar till gamla Volvo då de ju backade ur Sydafrika under Apartheid så kan det ta sin lilla tid innan den blir lagad... Men det är helt ok. Föredrar mina promenader så länge det är som idag, 22 grader, sol och vindstilla..är bara när grupperna anländer i nästa vecka och jag behöver guida ett par ggr i veckan som jag absolut behöver en bil men det löser sig nog på något sätt.

Inga kommentarer: