måndag 27 oktober 2008

Keeps me on my toes...

Ligger på soffan med ett glas vin och bara njuter av tystheten. Huvudet bankar och axlarna värker. Kl är 21.00 och jag har precis kommit hem efter en lååång dag på kontoret. Första gruppen anlände idag och säsongen har officiellt börjat.

Stressnivn ligger på hundra + och jag och chefen kom på oss själva med att bara skratta åt det hela efter ett tag. För vad kan man göra? vi har förberett oss inför säsongen hela vintern och nu när den är här så är det självklart en massa smågrejor som poppar upp och ställer till det för oss... Vi har 3 olika program och grupper i landet samtidigt, varav 2 av grupperna är helt nya produkter som aldrig körts tidigare så självklart är man lite orolig...
jag är ett kontroll freak och pressen på mig själv (och alla andra) är enorm.

Och även om jag stånkade och stönade mest hela dagen över allt som gick snett så är det just detta jag älskar med mitt jobb! Och att komma hem på kvällen och verkligen kunna njuta av ett glas vin och bara slappna av..är helt underbart! Tomorrow is another day...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey ho.. Första dagen hey! Jag var väldans slow igår efter allt vin;) Men supernice att du kikade förbi. Alltid lika kul att se dig igen!! Har äntligen fått tebax min phone så nu funkar den. Har gjort beställning på räkost åt dig;) xx Madde