tisdag 11 februari 2014

Bloggen är i final

Tack alla ni som nominerat den här bloggen som bästa "bo och leva utomlands-blogg". Tydligen var det tillräckligt många som röstat för igår fick jag ett mail från en kund som sett att den kommit vidare till finalen.
Har kollat igenom listan på de 10-finalisterna och det är verkligen fina bloggar med där så känner inte riktigt att jag platsar eftersom jag själv inte tycker jag har tillräckligt med tid att blogga just nu men jättekul att ni läsare verkar gilla den!

Första priset är att få utge sin blogg som bok...viket i mitt fall skulle bli en hel BIBEL med tanke på att bloggen är 7 år gammal...och inte till intresse för så många fler än mig själv och min familj skulle jag tro...men har man hamnat i final så har man, så visst vore det kul om man fick några fler röster än de usual suspects = familjen...

Hatar att "fiska" röster och förstår om folk tröttnat men vill man rösta på den här bloggen så klickar man helt enkelt på bilden nedan, klickar i Minna i Sydafrika (bloggen längs ned i listan) och fyller i sin e-post adress.

För att undvika fusk med falska e-postadresser el liknande, så får man efter att man lagt sin röst ett bekräftelsemail och detta måste man öppna upp och klicka på länken i mailet för att ens röst ska bli registrerad. Ser man inte mailet på en gång, har det förmodligen hamnat i skräpposten så kolla där.

 Det går bara att rösta en gång per kategori. Den här nya finalomröstningen pågår fram till 23 feb.




Travel Blog Awards 2013! Efterlyser du billiga flyg New York till semestern?

Inga kommentarer: