fredag 21 februari 2014

Familjeresa till Sydafrika

Just nu har vi en låååång lista på förfrågningar från familjer som vill resa till Sydafrika antingen under kommande höstlovet- el under jul och nyårs-ledigheten.

Besök Monkeyland utanför Plettenberg Bay


Personligen skulle jag rekommendera okt-nov eftersom det är betydligt lugnare här nere och jag själv tycker det blir lätt kaos här nere runt jul och nyår....svårt att hitta bra boende, långa köer, service på restauranger sisådär osv..men för många är det enda tiden på året man kan åka och då är mitt enda tips:

Planera i tid!



Nu har jag satt ihop ett paket som jag hoppas ska kunna ge barnfamiljer lite tips och inspiration för hur en resa med yngre barn kan se ut i Sydafrika. Paketet kallar jag kort och gott Familjeresan och mer info om denna rundresa hittar ni HÄR.  

Resan är baserad på 2 vuxna med 2 barn under 12 år men naturligtvis kan man anpassa den till familjer med äldre barn, el om man är ett par som vill resa samma rutt...

Kariega: Perfekt för barnfamiljer


Man börjar resan i Kapstaden, fortsätter längs Garden Route och avslutar med häftig safari på Kariega Game Reserve.

VÄLKOMNA! 

Inga kommentarer: