torsdag 23 maj 2013

Mellanlandning i Amsterdam

Snart framme!
Resan har gått helt ok förutom att planet blev jättevarmt under natten så det var svårt att sova. Måste erkänna att jag inte är vidare imponerad av KLM's plan el mat om man jämför med Turkish, men det är skönt att slippa den irriterande mellanlandningen i Johannesburg iallafall... Ala bolag har sina för och nackdelar helt enkelt.

Här på Schiphol flygplats har vi shoppat lite och nu sitter vi och fördriver tiden med lite slö-surfande..gillar att man får 60 min gratis wi-fi. per enhet...så nu har jag snart använt upp min första timme på ipaden och sen blir det lite mail på datorn...

Är tydligen bara ca 10 grader ute och jag känner mig aningens felklädd i min kjol och sandaler men ni som känner mig vet att det krävs mycket mer än så för att jag ska ta fram långbyxor.

Sverige, Here we come!

Inga kommentarer: