tisdag 4 december 2012

Ännu en nominering...

Verkar tydligen ramlat in ännu fler nomineringar för den här bloggen och denna gång som Bästa Reseblogg...
Känner mig inte alls på samma nivå som vissa av de andra nominerade men återigen..jättekul att folk läser det jag skriver..och framförallt fortsätter att läsa...


så här kan man nominera och rösta på mig i den kategorin..

Rösta på mig som Bästa Reseblogg 2012! Boka enkelt ditt London flyg online.


Nomineringar pågår fram till 19 dec då de 10 mest nominerade går till någon slags final där en jury sedan går igenom bloggarna och utser en vinnare...så visst handlar det om att få röster från sina läsare för att ha en chans att gå till final..Och det är jag nog inget vidare på och förmodligen inget jag kommer pusha på...men kul att ens blivit nominerad från början...

Annars då?...Jo i söndags var vi på SWEAS årliga julbord på Bontevlei vingård, som nog blir det närmaste ett svenskt julbord man kan komma här nere... Det var jättegott att få mumsa i sig köttbullar, janssons, sill, skinka m.m och Inka lyckades t o m ha tur i en av utlottningarna så nu kommer vi själva kunna laga janssons till jul..Vi vann en tub dillkaviar och några burkar ansjovis...Ja alltså, vi kommer ju inte använda BÅDA i en janssons men ni vet vad jag menar... Kul med ett julbord iallafall...

Och igårkväll bakade Inka världens godaste Saffransbullar med vit choklad! Blev bulle till kvällsmat, frukost och eftermiddagsfika...så nu får det räcka..men jäklar va goda!

Ja, det var alles just nu..har fortfarande några timmars jobb framför mig och imorgon eftermiddag åker vi till Madde och Alistair för lite kvalitetstid med bästa vännerna och deras goa hundar...Underbart!

Inga kommentarer: