fredag 9 mars 2012

Week from hell!

Verkligen haft en sån där riktigt jobbig vecka...då man nästan önskar att man hade legat kvar i sängen och dragit täcket över huvudet ni vet...

I början av veckan låg vår hemsida nere i nästan 2 dygn..Inte ok när vi har som mest att göra! och precis när jag tyckte jag hade läget under kontroll igen så kraschade datorn igår. Den överhettades jättesnabbt och bara dog. Ok, att jag jobbar mycket men ändå?? Den är knappt ett år gammal...



Fick tillslut igång den igen men nu är alla dokument och bilder m.m borta så efter några misslyckade försök med diverse återställningsprogram osv har jag nu gett upp och lämnat in den till datadoktorn. Och där kommer den få vara inlagt hela helgen :(

Har som tur är lärt mig den hårda vägen från förra året när min dator blev stulen, att göra back up och sparar allt på dropboxen nuförtiden så det är ingen större panik med innehållet...Det ordnar sig..men det är själva grejen att vara utan dator som försvårar mitt jobb en aning.

Så nu har jag tagit beslag på Fredrics dator och hoppas kunna jobba ikapp under helgen..

Hur ser era helgplaner ut?

1 kommentar:

Agneta o Kjell sa...

Jo olika falla ödets lotter.....här sitter vi i mörka Småland och har inte fullt samma temperatur inne som ni har ute, och njuter av en DVD med Andre' Rieu "My African Dream" med "special guests" Kimmy Skota från CT och Blomenfontein Children's Choir, för övrigt inköpt i CT i Januari.
I kväll blev det en av våra favoriter De Toren Z till maten och sedan lite Oude Meester Demant till Espresson.
Sämre kan man ju ha det när man ser fram emot den bokade resan, ATT FIRA JUL & NYÅR I CT MED BARN OCH BARNBARN!!!
Vi ses,
Agneta & Kjell