tisdag 13 juli 2010

Några av mina favoriter längs Garden Route

Jobbar för tillfället med en sida på nya hemsidan där jag rekommenderar olika slags boenden runt om i Sydafrika så att mina gäster ska kunna få ett hum ungefär vad som finns, vad det kostar och helt enkelt vilka ställen som är populära bland mina kunder.

Har bara blivit färdig med Kapstaden, Vindistrikten och Garden Route än så länge men hoppas ha flesta områden runt om i landet representerade så småningom. Vill ni se hur det ser ut kan ni gå in och kika här

Personligen ser jag fram mot några dagar i Wilderness området någon gång i Oktober och längtar efter en Pizza på restaurangen Pomodoro, eller den utsökta maten på Cinnamon Boutique Guesthouse. Där kan man avnjuta en alldeles himmelsk tre rätters middag för ca R245...mmm..längtar!
Ett annat ställe som jag längtar tillbaks till är Plateau Country House, perfekta stället för total avkoppling! Beläget mellan vackra stranden Natures Valley och Nationalparken Tsitsikamma, är detta perfekta basen för massa roliga aktiviteter längs Garden Route :)


Inga kommentarer: