fredag 23 juli 2010

Äntligen lite ledigt

Har inte blivit många lediga dagar sedan jag startade eget...Har helt enkelt inte haft tid...

Men nu sitter jag och F på tåget på väg mot Stockholm och en långhelg med massa kul planerat. Bl a ska vi på bröllop imorgon och ikväll ska vi träffa ett gäng kompisar som jag inte sett på väldigt länge. Mestadels vänner från plugg tiden i Australien för nästan 10 år sedan och även om det ibland kan gå flera år utan att vi ses, känns det efter bara några minuter som om det var igår.

Skönt med såna vänner.

Förutom det trevliga sällskapet ser jag även fram mot att få sova på hotell och då främst frukostbuffen. Jag älskar hotell frukost!

Tyvärr har jag med åren blivit ganska blasé när det gäller hotell (jobbade på hotell i massa år och har spenderat alldeles för många nätter på hotell med olika grupper när jag guidat för att tycka det är ett dugg kul..)
Men nu så..att bara kunna vara..sova länge och själv få vara ledig och ha semester, Nice!


Inga kommentarer: