onsdag 28 juli 2010

Gruppresa till Sydafrika i Feb...


Jobbar för tillfället med en gruppresa i Feb.

Min egna gruppresa dessutom.

Har diverse grupper som bokat genom mig men att få sätta ihop min allra första helt egna resa känns superkul..och ja, jag kommer nog inte kunna låta bli, utan kommer vara med som färdledare :)


Har insett att jag saknar detta med grupper och efter att ha tackat nej till massa guidejobb under nästa säsong, har nu beslutet vuxit fram att satsa på egna gruppresor. På liten skala.

Första resan bär alltså av i början av Feb 2011 och kommer ha fokus på Kapstaden, god mat, vin, vacker natur, mycket aktiviteter och safari såklart :)
Det ska vara prisvärt och inte för fullspäckat program, utan alla ska ha lite egen tid också.

Perfekt för er som helst slipper köra bil själv och dessutom vill ha mycket information om landet, kulturen och allt ni kommer uppleva.

Är ni intresserade av att åka med på en gruppresa i vinter, skicka en intresse anmälan till info@sydafrikaexperten.se så lovar jag skicka all info och priser så fort allt är spikat.

Inga kommentarer: