onsdag 11 februari 2009

Vad vill ni veta om Sydafrika?

Får massor med mail från Er som planerar en resa ner till Sydafrika men också från folk som vill göra praktik, köpa hus etc och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte svarat på alla era frågor så snabbt som jag önskat.

Har varit en minst sagt hektisk säsong men nu börjar jag äntligen se ljuset i tunneln och känner mig oerhört inspirerad till att börja skriva mer rent generellt men framförallt fokusera på tips om Sydafrika såsom aktiviteter, restauranger, boende etc när vi så sakteliga börjar gå mot vinter här nere och mycket av tiden kommer tillbringas inomhus.

Detta är en personlig blogg som just handlar om hur det är att bo I Sydafrika snarare än att vara turist och kommer därför alltid ha inlägg om mitt humör, vardag och en del annat som inte alls är intressant för en resenär. Men har med tiden insett att jag sitter på en hel del kunskap om landet som kan vara svår att hitta på nätet så varför inte dela med sig?

Vad vill ni ha tips om? Vilka områden i Sydafrika planerar de flesta av er att besöka? Vore kul om ni kom med lite förslag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här är ju jätteintressant information för hemsidan också!