måndag 16 februari 2009

När man själv ska ha semester

...så är jag helt tom på ideer.

Säsongen börjar så sakteliga gå mot sitt slut (el, njae...fortfarande 2 mån kvar men ändå) och efter Indaba i Maj (Stora turistmässan) så är det alltså dags för oss inom turist branchen att få ta ut vår efterlängtade semester :)
I vanliga fall åker jag tillbaks till Europa el Kanada och guidar, men har i år av diverse skäl bestämt mig för att strunta helt i detta och helt enkelt använda semestern till vad den är till för: Ladda Batterierna.

Så nu återstår den stora frågan, vad göra?

Har ingen större budget att röra mig med men hoppas kunna få till några mindre resor i jobbsyfte men sen vill man självklart bara stänga av och göra sånt jag själv tycker är roligt också.

Så just nu lutar det mot Safari men vi får väl se.. Någon som har andra förslag el är på väg ner hit under vintern (Maj-Aug) och vill hänga på??

1 kommentar:

Anonym sa...

sitter oxå å funderar p¨å hur ja ska göra med min semester...vill ju gärna vara borta nån vecka när ja stambyter aså slipper ja våldgästa folk så länge..men sen vill ja åka nånstanns i sommar å i vinter oxå..men det verkar inte som dt finns så många att åka med ingen verkar ha råd...satt å titta på maldiverna nyss...ojoj..skulle ja kunna tänka mig..ähh jaja ha det bäst kram Linda